30 Kasım 2012 Cuma

Bu örtü de bitti..

Hani bir önceki yazımda "iki örtü devam ediyor" demiştim ya, işte onlardan biri bu örtü.Tamamladığım gibi sizlerle paylaşmak istedim.


Altıgenlerden oluşan örtüyü en sevdiğim kumaşlarla hazırladım. Genellikle bu tür örtüleri yemek masamda kullanıyorum. Fakat bu kez ferforje ayaklı cam sehpama örttüm.



Altıgen parçalarla oluşan çiçekler birbirine ekleniyor. Örtü aynı şekilde çiçeklerle istenildiği kadar büyütülebilir. Ben fazla büyük istemedim.


Bu örtünün bir benzerini burada sizlerle paylaşmıştım. Onun renkleri farklı idi.


Örtünün alt kısmında ince elyaf kullandım. Altıgenlerin iç kısmından yorganladım. 


Altıgenlerle çalışmak da karelerle çalışmak gibi. Renklerle oynamak mümkün. Ama altıgenler karelere oranla daha zor şekillendiriliyor.


Tamamlanacak bir örtüm kaldı.Önce onu tamamlamam lazım. Sonra da örgülerimi sizlerle paylaşmayı planlıyorum. Yani hemen işlerime dönmem lazım.

Herkese mutlu hafta sonları diliyorum. Sevgilerimle...

10 yorum:

  1. Cok tatli ciccekler :) zor olmalari da gayet normal canisi ama zahmetine degmis..sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş,bende bundan yirmiyıl evvel kızıma çeyiz olarak basmadan yapmıştım.Benimki yatakörtüsü.Siz makinadamı yoksa eldemi birleştiriyorsunuz,iyigünlerde kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben elde çalışıyorum. sizin de ellerinize sağlık. teşekkürler.

      Sil
  3. ELLERİNİZE EMEĞİNİZE SAĞLIK ÇOK GÜZEL.

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş.ben kırkyamaya yeni başladım.altıgenle çalışmaya henüz cesaretim yok

    YanıtlaSil
  5. nasıl güzel şeyler yapmışsınız elleriniz sağlık hemen takipe aldım sizi :)

    YanıtlaSil
  6. bir başkadır kırkyamanın güzelliği,ellerinize sağlık harika olmuş

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlık yaptıkların çok güzel gerçekten

    YanıtlaSil
  8. bu kırkyamalar nasıl yapılıo yaa çok güzel olmuş elinize sağlık..yapım aşamalarınıda bekleriz ayrıca bloğumuza da bekleriz :)

    YanıtlaSil