2 Eylül 2012 Pazar

Kardelenli kapı çelengi yaptım...


Kırmızılı örtüye devam ediyorum, tamamlanması biraz sürecek. Bu arada hemen tamamlanacak bir şeylerle moral bulmak istedim. Bu kapı çelenginin işlemelerini daha önce yapmıştım. Bir türlü kalpleri dikip tamamlayamıyordum. Bir şeylerin bittiğini görmek istedim galiba. Hemen diktim kalpleri...


Bu çelengi, işlemeleri ile beni mest eden bir siteden buldum.


İşte sitedeki çelenk bu. Onda bir işleme kardelen daha var. Fakat şeması olmadığı için işlemek benim için çok zor oldu. Ben de bu yüzden diğer çiçeği iptal ettim. Sitenin adı resmin üzerinde gözüküyor, emeğe saygıyı atlamayalım.


İşte kardelen çiçeğim. DMC Keten kumaş üzerine işledim. Kalplerin arka tarafını amerikan kumaşla yaptım. Bağlantıları doğal iple yaptım. Ek yerlerine yeşil sutaşı diktim.


Bu kalbin üst yarısını işledim. Kardelen demeti gibi bir şey.



Kalplerin içine mis koksunlar diye lavanta koydum. Tamamen lavanta ile dolu değil. Boncuk elyafla doldururken arasına lavanta karıştırdım. Dış kapıya asılabileceği gibi kapı koluna da asılabilir. Yanından geçerken misler gibi kokar.

Okullar açılmadan ve evdeki trafik yoğunlaşmadan son günler, sıkı çalışmam lazım. Arayı fazla açmadan yeni paylaşımlarla, en kısa zamanda görüşmek dileğiyle.

15 yorum:

  1. Çok güzel olmuş, içlerine lavanta doldurmak iyi fikir,
    teşekkürler paylaşımınız için

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş ellerinize sağlık ,bayıldım gerçi birtek bu değil blogunuzda bayıldığım çok şey var,ilgi ile takip ediyorum ...sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Çok şık ,çok güzel renklerde çok uyumlu olmuş ellerine emeğine sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  4. Değişik bir çalışma olmuş.Bu arada kardeleni çok severim.Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. ama çokkk güzel ellerine sağlık.sevgilerimle

    YanıtlaSil
  6. çok şeker olmuş renk uyumu işlemeleri herşeyi çok güzel, çok da emekli ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  7. Kalpler ve lavanta ... Ne güzel düşünmüşsünüz, ellerinize sağlık çok beğendim, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  8. her yaptığın gibi bu da çok hoş ve zevkli bir iş olmuş ...renklerde güzel uymuş ..sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  9. Ne kadar hoş.. bayıldım :)

    YanıtlaSil
  10. Çok hoş olmuş canım eline sağlık. Kahramanlar iş başında:))sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. Farklı fikirleri bulmak, yapmak, onları tanıtmak... Güzel işler vesselam.. Artık ben de bir izleyiciniz olarak yeni şeyler öğrenebileceğim.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. Harika olmuş bu kapı süsleri, çok çok kibar. Lavantalarla mis gibi :)
    Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  13. son zamanlarda en cok beyenerek gezdigim bir blok
    gonlunuze saglik
    hersey cok farkli
    bayildim
    dikkatle takip edicem
    sevgilerimi yolluyorum

    YanıtlaSil
  14. çok güzel bir fikir bulmuşsunuz. Ellerinize sağlık mis gibi kokularla karşılayacaksınız misafirlerinizi...

    YanıtlaSil