23 Ekim 2011 Pazar

Çok çalışıyorum çook...



Ahşap boyama kursunun son mamulü bir pano oldu. Desene bayıldım,tam benlik. Altta patchwork örtü, üstünde melek, elbise de patchwork desenleri...



Önce resmi dekupaj yaptım. Sonra hamurla kabartma denedim. Melek kızı kat kat kabarttık.



Elbisenin etek ucuna dantel yapıştırdık. Bazı ayrıntıları da kabarttık.



Panoyu tamamladım, daha verniklemedim ama hemen televizyonun üstündeki rafa yerleştirdim. Sürekli gözümün önünde dursun istiyorum. Çok sevdim bu kabartma işini.



Tutamadım kendimi, geçen hafta yaptığım kutudaki çiçeklerin bir kısmını da kabarttım. Kutu burada.



Önceki yazımda yayınlama sözü verdiğim kelebekli çanta da işte bu... Artık anlatmaya gerek yok sanırım. Daha önceki çantalarla tek farkı renkleri ve küçük kelebeği. Aaa ben görmedim diyorsanız önceki çantaların papatyalısı burada, kalplisi de burada.



Kelebek için yakın çekim.



Bu da gelen proje. Bu ara işlemelere de merak sardım. Yakın arkadaşım Asuman işleme meraklısı, bu durum beni de yavaş yavaş etkiliyor. Birkaç tane işleme projesine başladım. Bu da onlardan biri. İşlemesi bitmedi belli olduğu gibi. Ama bitince ne olacağı tahmin ediliyor sanırım. Bittiğinde çok hoş olacak. Çünkü arkadaşımda bitmiş halini görüp, vurulup başladım. Ne mi olacak? AZ SONRA!!!

Herkesi seviyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder