27 Nisan 2009 Pazartesi

Çocuklarla Faaliyet



Bu parmak kuklalarını oğullarım yaptı. Bulabildiğimiz boş zamanlarda benimkilerle birşeyler yapmaktan keyif alıyoruz. Onlar da bu hobi işlerine hevesli... Fikir annemden geldi. "Çocuklarla keçeden parmak kuklası yapın." dedi. Daha önce IKEA dan deniz hayvanları kuklaları almıştım. Hayvan yapmak oradan aklımıza geldi.



Korsan da bizimkilerin favorisi. Keçeden parmaklarına geçecek kısmını makinada ben diktim. Küçük parçaları kestim. Sonra çocuklar parçaları kuklalara yapıştırdı. Ben bazılarını sonradan iplikle tutturdum.



Bu 1 numaranın korsanı.......... Bu da papağanımız...


Küçük domuzcuk...................... 2 Numaranın korsanı...


Bu da at. (Tasarım çocuklara ait, idare edin)

10 yorum:

  1. AFERİN ONLARA ...bulduklarımı nereden aldığımı sormuşsun picasa vepalbumlerinden ama ben adresi alınca bildireyim ..modellere bakmaktan almamışım ..sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  2. papağana bayıldım ne yaratııcı bi fikir çocuklar için süper bi faliyet.. keşke çocuk olsam :)

    YanıtlaSil
  3. yorumlarınız için teşekkür ederim dostlar. kelebek ilgin için teşekkürler. özge'cim yılbaşında ağaç süsü olarak da kullanılır. Yapmak için illa da çocuk olmak gerekmiyor. sevdiysen yapabilirsin.

    YanıtlaSil
  4. çok ciciler üşenmesemde bende kızımla yapsam ya::)

    YanıtlaSil
  5. Biraz enerji. Çok keyif alacağınıza eminim.

    YanıtlaSil
  6. çok şirin olmuşlar ellerinize sağlık arkadaşım sevgiler

    YanıtlaSil
  7. bunlar çok güzel olmuş.
    kukla oynatmak çocuklrın gelişimnde çok önemliymiş.
    anneler eve çocuklara diksinler ite ne güzel:)

    YanıtlaSil
  8. Blogunuza tesadüfen rastladım ve epyce de gezdim. Ne güzel bir hobi, hem de ailece. Çok hoşuma gitti, kutlarım sizleri.

    YanıtlaSil
  9. bu kuklaları illede keçeden olması şart değil herlde.çünkü burada keçe bulmak yerde para bulmak kadar imkansız:))))
    çok iyi birfikir verddiniz çocukların yaratıcılıklarıda çok güzel hem kendi yaptıkları şeylerden çok daha mutlu oluyorlar kendilerine güvenleri artıyor

    YanıtlaSil
  10. keçe şart değil, polar kumaşla da olur. çocuklar kendileri yapıp sonra da oynamaya bayılıyor.

    YanıtlaSil